Een ochtendje AWD
Van: Jan Hendriks do 26-1-2017 22:25 Vanochtend ben ik met Joost naar de AWD geweest. De eerste kanalen die we passeerden waren bevroren en daar viel dan ook geen vogel te bekennen maar gelukkig was het kanaal door Groot Zwarteveld …
