Lezing Leo Jalink: expeditie Spitsbergen
Wanneer? afgelopen vrijdagavond 26 oktober. Waar? Jan Verwey Natuurcentrum. We hebben twee keer 50 minuten geboeid zitten kijken naar de foto’s en geluisterd naar de verhalen van Leo Jalink. Het was heel interessant en bij tijden ook heel spannend door …
