Eindelijk zon
Eindelijk zon dus hup op mijn fiets maar even een flink eindje fietsen. Eerst naar de Klaas Hennepolder in Warmond. Geweldig daar werd ik goed ontvangen door de Baardmannetjes. Die waren lekker bezig aan de zonzijde van het riet. Eentje …
